Home

Advertisement

Customize
arenka
28 December 2007 @ 03:42 pm
Міжнародна спільнота шокована..Трапилася дуже жахлива подія в Пакистані. Хочу розповісти про те, що я дізналася з різних ЗМІ.

Іскра, що здатна запалити країну. У Пакистані внаслідок теракту загинула колишня прем’єр і лідерка опозиції Беназір Бхутто. Терорист-смертник спочатку поцілив їй у голову з пістолета, а потім підірвав вибухівку. Це сталося через кілька хвилин після виступу Бхутто на мітингу в місті Равалпінді. Загалом вбито понад 20 людей. Саму опозиціонерку в критичному стані доправили до лікарні, однак врятувати її не вдалося.

Це був не перший замах на життя Бхутто після повернення з багаторічної еміграції. У жовтні у місті Карачі на шляху її кортежу спрацювали дві бомби, загинули майже 140 людей. "Справжні мусульмани ніколи не погодяться на те, щоб ними керувала жінка-прем’єр", - йшлося у листах з погрозами від "Аль-Каїди". Пакистанська влада наголошувала, що намагається не допустити вбивства опозиціонерки: кілька разів перед мітингами Бхутто брали під домашній арешт. Це пояснювали міркуваннями безпеки.

На запланованих на січень парламентських виборах Беназір опонувала б саме прихильникам президента Мушаррафа. Глава Пакистану переконував, що голосування відбудеться без порушень, спостерігачі неодноразово висловлювали сумнів у прозорості і чесності виборів. Партнери Бхутто по опозиційному руху шоковані зухвалим злочином.

http://ictv.ua/ukr/news_world.php?news_id=107045

Слід зазначити, що міжнародна терористична організація " Аль-Каїда" взяла на себе відповідальність за вбивство лідера пакистанської опозиції, екс-прем'єр-міністра Беназір Бхутто, повідомляють пакистанські телеканали. "Ми вбили американського шпигуна в Пакистані", - цитує заява " Аль-Каїди" англомовний телеканал Aaj-TV (" Сьогодні-Тв"). Ніяких офіційних коментарів і підтверджень цієї інформації поки немає.

Раніше офіційний представник ЦРУ Річард Колко не виключив причетності " Аль-Каїди" до цього злочину й сказав, що його відомство вивчає такий варіант. Правда, він відразу відзначив, що "подібні припущення не очевидні".

На мою думку варто уваги те, що Беназір Бхутто говорила, що боїться за своє життя. За три тижні до повернення на батьківщину вона звернулася до керівництва британських, американських і ізраїльських спецслужб із проханням забезпечити її особисту охорону, затверджує NEWSru Israel з посиланням на Maariv.


"Люди Мушаррафа не дозволили їй уживати ніяких дій для забезпечення власної безпеки. Їй було відмовлено в броньованому автомобілі й зміцненні вікон. Вона боялася, що люди Мушаррафа зроблять всі, щоб вона стала легкою мішенню для вбивці", пише Maariv.

За даними видання, в Ізраїлі відбулося кілька зустрічей між представниками міністерства закордонних справ, "Мосада" і компаніями, що спеціалізуються на організації особистої охорони - у ході яких обговорювалося питання про забезпечення безпеки Бхутто. Однак рішення не було прийнято. У першу чергу тому, що Ізраїль побоювався можливих ускладнень у відношенні з Пакистаном та Індією.

Опозиційні пакистанські ЗМІ також заявляють, що Беназір Бхутто домагалася від Первеза Мушаррафа посилених заходів щодо забезпечення її особистої безпеки. Але ці прохання задоволені не були.

http://www.newsru.com/world/28dec2007/bhutto.html#34

Проаналізувавши всі дані, можна зробити висновок, що в російських ЗМІ набаго більше важливої та глибокої інформації. Росія більше зацікавлена в цій грандіозній трагічній події. Україна лише надає факти..
Мене дуже збентежило те, що трагічну загибель залізної леді, як ще називали Бхутто, різко засуджує чи не вся світова спільнота, але що з того, де всі були, коли дійсно потрібна була допомога??? До Ісламабада надходять листи від керівників міжнародних організацій та державних лідерів. Співчуття висловлюють: Франція, Німеччина, Іспанія, Росія, Великобританія, США. Не залишились осторонь і сусідка Пакистану -Індія. Але ж сльозами горю не зарадиш...(((
Не розумію, як можна не охороняти людину, на яку здійснювалося вже кілька нападів, і яка просила допомоги??? Брудна політика...Брудний тероризм...Ось, що коїться в світі..((
Я згодна з думкою Росії, що насправді тероризм мутує, і вже ніколи чекати.. Треба вживати заходів!!! І неважливо, яка терористична організація що робить, треба швидше боротись з цим!!





 
 
arenka
24 December 2007 @ 10:21 pm


Сказати, що у світі вибухнула суцільна радість із приводу обрання Юлії Тимошенко, було б явним перебільшенням. Однак не можна не помітити, що...

...на Заході виражають упевненість у тім, що її уряд буде енергійно проводити політику, спрямовану на вступ у НАТО й відповідну інтересам Вашингтона. Однак ніхто не впевнений, що кабінет Тимошенко буде працювати довго й, тим більше, результативно. А от що галасливо й зі скандалами - це точно.

«Привітати всією душею»

Британська «Daily Telegraph» опублікувала велику фотографію, як сказано в підписі, «помаранчевої героїні» з косою-бубликом, додавши короткий висновок: «Дивне повернення Тимошенко в політику, імовірно, зміцнить зв'язок України із Заходом і підсилить напруженість у відносинах з Росією».

Факт цього голосування варто привітати всією душею, говориться в редакційній статті газети ділових кіл Великобританії «Financial Times», оскільки Києву варто продовжувати термінові реформи. В Україні вперше з'явився уряд парламентської більшості, що підтримує прозахідну платформу Президента Віктора Ющенко.

Газета впевнена, що коаліція Тимошенко «відновить зусилля по приєднанню країни до НАТО і Європейського Союзу. Однак очікується також, що вона перетрусне відносини з Москвою».

Одночасно «Financial Times» вважає, що «не слід очікувати занадто багато чого від тендітної нової адміністрації. Тимошенко буде нелегко удержати владу. Їй і Президентові Ющенко варто налагодити стосунки... Віктор Янукович, що був прем'єром і є лідером найбільшої опозиційної партії, буде прагнути до того, щоб підірвати позиції уряду. І більших зусиль для цього може не знадобитися».

Тому «помаранчевій команді варто діяти обережно. Захід і центр країни підтримують її прозахідну програму, але на проросійському сході цю позицію зустрічають тюканням... Для Заходу новий уряд повинен бути більш зручним партнером, чим орієнтована на Росію адміністрація Януковича. Але притім, що Київ дотепер не може оправитися від луну помаранчевої революції, Сполученим Штатам і Євросоюзу не слід установлювати планку занадто високо», - робить висновок «FT».

Для оптимізму немає підстав

Лейбористська газета «The Guardian» нагадує, що три роки тому Ющенко й Тимошенко очолили революцію, однак розійшлися в 2005 році. Президент звільнив її з поста прем'єра через сім місяців після призначення - Тимошенко виявила себе на посаді неоднозначно. Правда, тут же газета посилається на анонімних «представників партії Ющенко», які заявили «The Guardian», що Тимошенко як лідер стала «більш зрілою». Вони вважають, що нова коаліція, мол, буде стабільною, незважаючи на незначну більшість.

Видання також цитує прем'єра, що йде, Віктора Януковича, який прогнозує, що нова коаліція довго не протримається. «Народ України викине популістів, як викидають навесні після зими непотрібне сміття», - упевнений екс-прем'єр.

Не радує своїх читачів оптимістичними прогнозами й німецька Die Tageszeitung. Газета так і пише: для оптимізму поки немає підстав, оскільки відповіді на питання, наскільки стабільною виявиться нова коаліція, утворена Блоком Юлії Тимошенко й партією «Наша Україна» діючого глави держави Ющенко, як не було, так і немає.

Давно вже не таємниця, що кандидатура Тимошенко для Ющенко була якою завгодно, але тільки не бажаною. Зрештою, про їхній розрив, яким в 2005 році закінчилося перебування Тимошенко на пості прем'єр-міністра всього через кілька місяців після призначення, пам'ятають багато українців, продовжує Die Tageszeitung. Однак, не підтримай Ющенко її кандидатуру, це означало б для нього політичну кончину.

Тим часом звідси зовсім не випливає, що Віктор Андрійович, як уже бувало, не перемінить свою точку зору. Але й «Тимошенко з її схильністю до подвигів камікадзе може приректи коаліцію на дострокову загибель. Так, вона вже заявила, що збирається зайнятися переглядом цін на російський газ і скасувати цілий ряд приватизаційних угод. Таким чином, нові конфлікти запрограмовані».

Різками поки не порять

Швейцарська «Le Temps» з явним задоволенням іронізує над «європейською» процедурою голосування за Юліу Володимирівну: «... атмосфера в українському парламенті нагадувала шкільну перерву: депутатів двох «помаранчевих партій», які мають незначну більшість у Раді, викликали по одному. Вони повинні були підняти руку й, дивлячись у камеру, висловитися за призначення Юлії Тимошенко на посаду прем'єр-міністра».

Так відбувалося тому, пояснює газета, що «парламентська більшість, що становлять партії "Блок Юліи Тимошенко" і підтримуючого Президента Ющенко "Наша Україна", за допомогою цієї процедури хотіли уникнути приниження, що випробували минулого тижня, коли в результаті таємного голосування Тимошенко не вистачило одного голосу».

Чи то швейцарський журналіст не розібрався в тім, що БЮТ - це не одна, а цілих три партії, чи те, назвавши БЮТ «партією», вирішив підкреслити авторитарний і відмінний від європейської практики характер цього утворення. Але найбільше, звичайно, потрясає порівняння порядків, що з'явилися в українському парламенті, зі шкільними. Залишається тільки сподіватися, що народних депутатів не стануть пороти різками за «неправильне» підняття руки, як бувало це раніше в школах.

«Le Temps» нагадує, що новий міністр закордонних справ Володимир Огризко є «наближеним Ющенко», «відрізняється своєю проєвропейською позицією, він прихильник вступу країни в НАТО». Таким чином, вважає газета, «курс України в порівнянні з тим, що проводив минулий уряд, повинен радикальним образом змінитися».

Однак перед новою владою «уже нагромадилася гора проблем. Якщо хоч один депутат змінить свою позицію, це може звалити уряд, а в парламенті за останні роки спостерігалося багато "перебіжчиків"». Нагадує газета також про заяви депутатів з Партії регіонів про можливість організації чергових позачергових парламентських виборів шляхом додавання 150 депутатських мандатів.

Італійська «La Stampa» пише про з'єднання в Тимошенко самих суперечливих почуттів: після обрання її прем'єр-міністром «нестримна радість в очах, як у дівчини на першому балі» з’єднувалася в ній з неприборканою спрагою помсти. Юлія Володимирівна відразу ж «пригрозила опозиції, що "рано або пізно ваша банда відповість за все, що зробила"».

Газ і власність

«Відомості», будучи діловим виданням, відразу ж беруть бика за роги, тобто звертаються до вічної й невичерпної теми газу в російсько-українських відносинах. Новий уряд має намір «детально розібратися в газових питаннях». «Моя позиція залишається незмінною: посередників на газовому ринку бути не може», - цитує газета Юлію Володимирівну й пояснює, що газ в Україну поставляє Rosukrenergo, що належить «Газпрому» укупі з українськими підприємцями Дмитром Фірташом та Іваном Фурсіним.

Однак здійснити благий намір новому прем'єр-міністрові України буде досить непросто. Виявляється, людина, близька до Фірташу, розповіла «Відомостям», що «Газпром» от так відразу не готовий до перегляду схеми.

Компетентне «Час новин» присвятило Юліі Тимошенко матеріал із красномовним заголовкм: «Прем'єр на рік». Видання пише, що Юлія Тимошенко буквально видавила прем'єрство із Президента: «Той явно не хотів її приходу до влади як політичного конкурента, однак не міг відмовити привселюдно, оскільки це сильно ушкодило б його популярності серед "жовтогарячого" електорату». За словами газети, російські «експерти думають, що уряд Тимошенко буде працювати до кінця 2008 року».

Депутат ім'ярек категорично спростовує можливість нової хвилі «реприватизації», але підтверджує, що новий уряд готується до «повторного продажу окремих незаконно приватизованих об'єктів». «Раніше сама Тимошенко говорила, що така практика дозволяє виконати її передвиборну обіцянку про погашення протягом двох років боргів Ощадбанку СРСР перед українськими вкладниками», - нагадує «Незалежна».
http://www.from-ua.com/politics/ae9ab273ae7b6.html

Саме так виглядає наша прем'єрка з погляду іноземних ЗМІ. Нічого нового.. Але все найцікавіше.. Недивно, що інші країни відмічають гору проблем, які доведеться вирішувати новому уряду. Мені взагалі здається, що західні країни іронізують, насміхаються з нас. Та це й логічно, бо українські політики справді поводяться дуже часто, як клоуни. Не знаю, чи буде тривалим та ефективним період прем'єрства Тимошенко, але хочеться, щоб вона хоч трошки покращила міжнародний статус нашої держави.. А то буває часом доволі соромно..Будемо сподіватись..
 
 
arenka
Проблема набуття незалежності автономним краєм Косово, котрий входить зараз до складу Сербії, але населений переважно албанцями, може стати серйозним викликом безпеці не тільки на Балканах, але й безпеці України. Про це заявив у прямому ефірі програми «Свобода слова» колишній міністр оборони, а нині народний депутат Анатолій Гриценко.

Декларація про незалежність краю, котрої очікують із дня на день, буде безумовно підтримана США та більшістю європейських країн, але викличе супротив Сербії та Росії. Крім того, вона може призвести до непередбачених наслідків, ставши прикладом для невизнаних держав, котрих чимало є в Європі.

Владні структури в Україні, сказав Гриценко, проблему Косово намагаються ігнорувати. І це помилковий підхід, оскільки приклад Косово може призвести до активізації відцентрових тенденцій у самій Україні, а також у найближчих її сусідів.

http://ictv.ua/ukr/news_ukraine.php?news_id=106783


Як завжди, Україна все ігнорує.. Не наші проблеми, і все... А як же Придністров'я?? З деяких українських джерел вже відомо про наміри цього району відокремитись у разі надання незалежності автономному краю Косово. Це велика проблема, яку дійсно треба вирішувати лише зусиллями всіх країн світу, бо безпека людей може опинитись під реальною загрозою...
 
 
Current Mood: confused
 
 
arenka
18 December 2007 @ 09:43 pm
У голосуванні за призначення лідера БЮТ Юлії Тимошенко прем'єр-міністром України взяли участь 227 народних депутатів. Із них 226 проголосували "за" і один - утримався.


"Я не можу розірватися!"



Всі обійми - в межах протоколу...



Поцілунки - тільки в межах службових відносин





"Дозвольте потиснути вашу жіночу мужню руку"




На уклін до нового прем’єра?



Юрій Кармазин чимось розстроєний



Святослав Вакарчук вперше сам є поклонником



"Та розслабтеся, Сан Санич, все вже позаду..."



Таку корзину з квітами не кожен чоловік утримає...



"... візьміть наші квіти, вони трохи легші будуть"



І маленький букетик з великим почуттям - від спікера



Результат - на табло!



"Вітя, прощавай... Арсеній - пробач..."

http://intv-inter.net/news/article/?id=57716059

Ось такі емоції та радощі.. Нарешті! Прем'єра обрано.. Всі Змі дуже-дуже багато про це розповідали. В основному, одне й те ж саме.Тимошенко вже привітали представники ЄС, Росії.
Янукович з ПР пішли в опозицію, при цьому відмітивши, що у народа сталося горе..
Що ж, не знаю поки, горе чи ні, бо час пройде-подивимось на стан справ у країні. Але треба все ж таки віддати належне Ю.В.Тимошенко за потужну боротьбу заради своєї мети, яка, на її щастя, стала вже дійсною.
 
 
arenka
11 December 2007 @ 08:08 pm


11 грудня 2007 року має увійти в історію українського парламентаризму. Вперше одна політична сила звинуватила іншу у фальсифікації електронної системи голосування "Рада". На думку представників БЮТ та "НУ-НС", на момент голосування за обрання прем‘єр-міністром Юлії Тимошенко "Раду" було запрограмовано таким чином, щоби в будь-якому разі на табло висвічувалося лише 225 поданих голосів – на 1 менше, ніж потрібно для ефективного голосування.
Депутат від БЮТ Андрій Кожем'якін назвав навіть конкретного підозрюваного в "хакерстві" – голову апарату ВР Валентина Зайчука, який нібито зацікавлений у розвалі коаліції (в такому разі він утримає свою посаду). За словами Кожем'якіна, до ВР перевіряти факт втручання в роботу системи навіть прибула слідча група СБУ – із заявами до Генпрокуратури та Служби безпеки "потерпілі" не забарилися.

Якщо факт злочинного програмування буде доведено, це означатиме одне: межу політичного протистояння перейдено. За нахабством спроба такої фальсифікації аж ніяк не поступається подіям у ЦВК 2004 року. Тоді, на президентських виборах, люди протестували не проти засилля тупої пропаганди чи спроб їх залякати чи підкупити – бо то були "порівняно чесні способи відняття влади". Повстали через те, що їхню вже висловлену волю було проігноровано та переписано.
Тепер же під час вирішального голосування регіонал В’ячеслав Лук‘янов на очах у багатьох свідків перед телекамерами вихоплює картку з апарату голови Верховної Ради! А за п‘ятнадцять хвилин уже гордовито розповідає журналістам, що Яценюк, мовляв, повинен іти у відставку, не забезпечив обрання Тимошенко! Це вже не ляпас, це плювок!

http://intv-inter.net/news/article/?id=57715374

Що не день-то вистава.. Вже навіть не смішно.
Всі телевізійні канали транслюють одне й те ж саме: технічні або спровоковані неполадки, перерва у роботі парламенту, блокування трибуни "регіоналами",стурбованість спікера Яценюка, словом, справжній дурдом.. БЮТ збирається звертатись до прокуратури через факт перешкоджання діяльності Яценюка, ПР - через завдання моральної шкоди.. Як завжди.. Всі винні, але не "я".
Цікаво, що згідно з інформацією каналу 1+1 втручання до системи голосування зовні не можливе, повідомляють фахівці.
Але найважливішим є те, що Тимошенко упевнена в своїй перемозі. Як повідомляє УНІАН, Юлія Володимирівна говорить, що Президент готовий вдруге подати її кандидатуру на посаду прем'єра, бо він бачив наявність усіх 227 голосів. Звичайно ж, за Тимошенко приходять голосувати навіть після тяжкої операції.. Вона свого не віддасть..
Крім того, в кулуарах Ради був помічений посол Сполучених Штатів Уільям Тейлор, який мило спілкувався з депутатами від БЮТ. Народні обранці продемонстрували гарне знання англійської. Чи можна казати про те, що Америка вже знає, хто буде прем’єром???(INTV)
І ще хочеться додати цікавенький факт. Можна дізнатися з багатьох телевізійних та інтернет-ЗМІ, що наш президент швиденько покинув ВР після голосування. І куди він поїхав? На обід з найбагатшими людьми України.. Треба ж обговорити саме зараз питання знедолених дітей..

Ось як "весело" живеться у парламенті..ЗМІ попрацювали добре, надавши нам купу цікавої інформації. Хто б не опинився винний у провалі голосування, головне-обрати прем'єра. Тимошенко має всі шанси.. Подивимось, що буде 12.12 о 10 годині ранку..


-----> "от гади"...
= "підстроїли"...

????????????????? "а хто саме??"
 
 
arenka


Все більше дивуюся з наших політиків...

Кандидат у прем'єр-міністри, голова фракції "Блок Юліи Тимошенко" у Верховній Раді Юлія Тимошенко обговорила з послами країн-членів Європейського Союзу процес формування Кабінету Міністрів.

Про це сказано в повідомленні прес-служби БЮТ, текст якого мають Українські Новини.

Відповідно до повідомлення, зустріч відбулася з ініціативи головуючої в ЄС Португалії.

Тимошенко під час зустрічі зазначила, що найбільш пріоритетними напрямками роботи уряду, очоленого нею, стануть питання енергетичної безпеки, судова реформа, поліпшення інвестиційного клімату й активна соціальна політика.

Вона підкреслила, що новий уряд буде всіляко використовувати можливості, які надає Україні сусідство з ЄС, особливо в сферах економічних відносин й оборонної політики.

"Я вірю в європейське майбутнє України", - заявила Тимошенко.

Сторони також обговорили переговори щодо складання посиленої угоди між Україною і ЄС і кроки, які українській стороні необхідно зробити для вступу до Світової організації торгівлі.

Як повідомляло агентство, кандидат у прем'єр-міністри Юлія Тимошенко допускає, що у вівторок, 11 грудня, коаліція зможе сформувати склад Кабінету Міністрів.

Інформаційне агентство "Українські Новини"
http://www.ukranews.com/ukr/article/86593.html


Не розумію, а хто взагалі надав Тимошенко право це робити?? Вона що вже прем'єр??
ПР та Блок Литвина, наскільки відомо з українських медіа, підтримувати її кандидатуру не збираються,як передає УНІАН.. Да і в блоці "НУ-НС" немає стовідсоткової впевненості щодо обрання прем'єр-міністра.
Але сама Ю.Тимошенко в інтерв'ю 5 каналу говорить, що вона відчуває, що за неї проголосують 227 осіб.. Дуже хоробра заява, на мій погляд..
І все ж таки, як можна обговорювати створення Кабміну та пріорітетні напрямки роботи уряду з послами ЄС?? Це ж важливе питання!! Про яке в межах нашої країни навіть немає домовленостей.. Що ж говорити тоді про європейське майбутнє...Поки що нас там зовсім не чекають..Так.. Ю.Володимирівна багато на себе бере..
Ось в чому, на мою думку, полягає головна проблема.. Не встигнуть політики вирішити державні питання, як вже біжать на міжнародну арену.. Для чого?? Щоб осоромитися??
Побачимо, чим це скінчиться.. Вітчизняні ЗМІ приділяють достатньо уваги цим питанням.
 
 
arenka
09 December 2007 @ 05:48 pm


Обстановка взаємної недовіри.. Ось що відбувається у вітчизняному парламенті. Усі домовляються з усіма. Кожен намагається кинути ближнього свого. Кожен налаштовується на найгірше, не перестаючи ревно вірити в найкраще.
Головними дійовими особами спектаклю досі залишаються громадяни, котрі рідко показуються з-за лаштунків. Два Віктори — Ющенко та Балога — успішно розіграли дебют. Коли партія перейшла в мітельшпіль, відбувся хід конем, і Тимошенко опинилася в цейтноті. Її противники сподіваються, що це — цугцванг. Її соратники переконані: лідер БЮТу з властивим їй блиском розіграє гамбіт, який закінчиться матом у три ходи.
Так пробив зоряний час ще одного президентського фаворита — Арсенія Яценюка, котрий, на відміну від своїх колег, не зробив жодного різкого руху. На чому, власне, і зробив кар’єру. 4.12.07 А. Яценюк несподівано для багатьох став наймолодшим головою ВР у вітчизняній історії.
Після того як президентський ставленик набув спікерського статусу, члени БЮТу висловили публічну надію, що гарант виявиться порядною людиною і подання на Тимошенко внесе без зволікань. Так і було..
Після тривалих переговорів у БЮТ ухвалили вольове рішення — будь-що організувати голосування за прем’єра і весь склад уряду найближчого вівторка. Не озираючись на коаліційну угоду, регламент та позицію опонентів (опозиція, передусім регіонали, недвозначно дала зрозуміти, що не дозволить розпочати розгляд будь-яких законопроектів, доки не буде остаточно обрано все керівництво парламенту, а кожен із народних обранців не обере собі комітет до душі).

http://www.dt.ua/1000/1550/61396/

Як повідомляє 24 канал,наступного вівторка Україна може отримати і прем'єра, і весь уряд.
Принаймні, на це дуже сподіваються представники більшості. Якщо з кандидаткою на посаду керівника Кабміну - все зрозуміло, то розподіл всіх урядових портфелів - суцільна загадка. Ще у п'ятницю лідерка БЮТ Юлія Тимошенко пообіцяла, що присвятить вихідні консультаціям щодо складу нового Кабінету міністрів.
Як розповіла сама Тимошенко - роботи у неї чимало. Зокрема, обговорювати тему розподілу портфелів вона планувала з Президентом та з колегами по коаліції - фракцією "Наша Україна - Народна самооборона". Крім того, як з'ясувалось, ще минулого тижня Тимошенко зібрала від своїх колег по фракції пропозиції щодо призначення міністрів. Остаточно ж бютівці визначаться з іменами своїх кандидатів на урядові посади у понеділок на засіданні фракції.
Слід нагадати, що голова Верховної Ради Арсеній Яценюк запевнив, що питання прем'єрства Тимошенко на порядок денний Верховної Ради внесуть у вівторок 11 грудня. У випадку, якщо ж голосування буде провальним, коаліція буде ще раз і ще раз вносити це питання на порядок денний.

http://www.24tv.com.ua/ukraine/2007-12-08/4577.htm

Як повідомляє РБК-Україна, цікавим фактом є промова нар.депутата від "НУ-НС" Ю.Єханурова в ефірі радіо "Свобода". Він говорить: "Юлія Володимирівна – авторитарна людина, яка не дасть нікому нічого робити без неї, всі будуть іти так, як вона скаже. Віце-прем"єри, основна їх самостійна робота – вони можуть взяти грядочку квітів у дворі Кабміну, і вона (Ю.Тимошенко) дозволить їм поливати. Вона розпише їм графіки, і вони будуть поливати. Нічим іншим займатись вони не будуть."

http://5tv.com.ua/news/0/40770/

Ось така картина виходить зараз у нашій країні.. Треба віддати належне українським ЗМІ за досить великий та глибокий об'єм інформації. Кожний вітчизняний канал надає цікаві факти про розвиток подій, адже це дійсно дуже важливо.
Дивилася також 7.12 "Свободу" на Інтері. Тема, звичайно ж, була присвячена створеній коаліції. Дуже багато почула думок.. Але, як завжди, політики поливали брудом одне одного..
А.Яценюк,спікер ВР, наприклад, заявив, що в Україні немає опозиції. Чому? Бо вона не зареєстрована.. Але представник ПР, Ганна Герман, відповила: "Може просто ПР залишиться при владі." Хоробра заява, на мою думку. Хоча дуже часті розмови В.Ющенка з В.Януковичем по телефону теж про щось свідчать, тим самим надаючи впевненості регіоналам у майбутньому..
В цілому, головний ультиматум - це обрання Ю.Тимошенко прем'єром, при умові, якщо буде підтримана кандидатура представника комуністів А.Мартинюка на посаду віце-спікера.
Однак у штабі Тимошенко розуміють: якщо Ю.В. не стане прем’єром на початку наступного тижня, швидше за все, вона не стане ним ніколи. Тому, на мою думку, лідерка БЮТ буде робити все можливе та неможливе, щоб досягти своєї цілі.
З наданої нам інформації можна побачити,що представники партій захищають свої інтереси.. Але кому вірити?? Хто може добре керувати державою?? Коли вже буде знайдено компроміс та відбудеться розподіл портфелів?? Я вважаю, що шанси є у всіх!!!
Що ж, побачимо, хто з політиків буде боротися до останнього, а хто відмовиться від влади заради блага нашої країни...
 
 
arenka
Чудове запитання, на мою думку.. Пройшло вже багато часу з моменту проведення парламентських виборів-2007, а коаліція досі не створена. Подивимось, яка інформація представлена з цього питання в українських ЗМІ.

Як повідомляє Перший Національний канал, засідання політради партії Народний союз «Наша Україна» 27.11. практично зірвано - не набрали кворуму учасників. Не було на політраді і почесного голови партії – Президента Віктора Ющенка. А під коаліційною угодою із Блоком Тимошенко досі немає підписів сімох нашоукраїнців.

Перша після дострокових парламентських виборів серйозна розмова відбулась у напівпорожній залі. Не прийшли не тільки семеро непідписантів коаліційної угоди, але й більшість членів політради. Це свідчить про одне – криза у лавах нашоукраїнців поглиблюється. Дуже, дуже несерйозно, на мій погляд.

В’ячеслав Кириленко, голова політради Народного союзу «Наша Україна»:
"Я переконаний робота по зриву кворуму відбулася за плечима Президента України."

Слід відмітити висвітлення каналом важливої інформації щодо малювання перспектив Кириленком: "Не буде демократичної коаліції – зникне і сама Наша Україна. Виборці дежаві не пробачать, а великі політичні гравці втратять інтерес до партії". Натомість у кулуарах Кириленко слова «криза» уникає і як молитву повторює – до пленарного засідання у четвер зроблять все, аби переконати сімку передумати. Найголовніші сподівання – на Президента.

Щодо Партії регіонів, то вона не зацікавлена у створенні «широкої» коаліції, оскільки цього їй не доручали виборці, заявив в інтерв’ю радіо "Свобода" народний депутат від цієї партії Ярослав Сухий.

http://www.1tv.com.ua/news/politics/07/11/23/21/05.html
http://www.1tv.com.ua/news/hot/07/11/27/14/50.html

В свою чергу, канал ictv надав наступну інформацію. "Президент навів всі аргументи за те, щоб непідписанти поставили свої підписи під коаліційною угодою", - сказала І.Ванникова, додавши, що депутати погодилися з В.Ющенком.

На четвер, до початку засідання Верховної Ради, заплановано прес-конференцію депутатів від "Нашої України - Народної самооборони" Юрія Єханурова, Ігоря Кріля, Миколи Оніщука, Василя Петьовки, Віктора Тополова та Станіслава Довгого. Ці депутати, а також екс-секретар РНБО, народний депутат Іван Плющ поки не підписали зобов'язання про створення коаліції НУ-НС із БЮТ.

Як повідомила народний депутат від НУ-НС К.Ляпіна, вона має намір внести пропозицію про те, що у випадку неможливості створення коаліції за участю блоку "Наша Україна - Народна самооборона" і Блоком Юлії Тимошенко, то створити коаліцію за участю третьої політичної сили - Блоком Володимира Литвина.

"Якщо це (створення коаліції) потрібно зробити ціною спікера Литвина, то, можливо, нам варто заплатити цю ціну", - сказала вона. При цьому відзначила, що в такому разі "це буде стабільна коаліція з достатньою кількістю голосів". "І всі сьогоднішні непідписанти, які невідомо за що сьогодні борються, можуть боротися й далі", - наголосила вона.


http://ictv.ua/ukr/news_ukraine.php?news_id=105695

РБК-Україна передає, що З Іваном Плющем Президент провів телефонну розмову. Про це повідомляє прес-служба глави держави з посиланням на керівника Секретаріату президента Віктора Балогу. Глава Секретаріату зазначив, що результатом цієї зустрічі стало підписання усіма вищезгаданими народними обранцями угоди про створення коаліції між НУ-НС та БЮТ. В.Балога підкреслив, що Президент навів вичерпні аргументи та доклав усіх зусиль, щоб зняти ті принципові зауваження депутатів, які заважали їм підписати коаліційну угоду. Глава Секретаріату зазначив, що у Президента існує чітка упевненість, що відтепер не існує жодних перешкод на шляху створення демократичної коаліції та формування дієвого уряду.

http://5tv.com.ua/news/0/37799/

Є ще цікава деталь. Якщо завтра не буде оголошена коаліція, то сесія Верховної Ради має бути перенесена. Таку думку в ефірі телеканалу НТН висловив народний депутат від блоку НУ-НС Тарас Стецьків. "Ми маємо ситуацію, при якій завтра коаліція не може бути оголошена. Причиною цього є недостатня кількість депутатських підписів", - сказав він. Т.Стецьків додав, що голосування по кандидатурі голови парламенту завтра також не може відбутися.

http://5tv.com.ua/news/0/37811/

Інтер надає чітку інформацію стосовно нинішньої ситуації, наголосивши, що НУ-НС зберігає інтригу щодо кандидатури спікера. А.Яценюк також може зайняти цю посаду. "Регіонали" в свою чергу пообіцяли видвинути кандидатуру 29.11. о 9 годині в залі пленарних засідань.

Мушу відзначити, ситуація важка.. Тому не можливо створювати якісь прогнози. Але, на мою думку, інформація про ці останні події висвітлена непогано. ЗМІ надають можливість мати її необхідний обсяг, швидко реагуючи на всі зміни. Звісно ж, деталі переговорів між політиками ми знати не можемо, але хоч будемо в курсі результатів. Я вважаю, що більш об'єктивна інформація надана 5 каналом.

Сподіваюсь, проблема створення коаліції буде вирішена якнайшвидше.Від цього рішення буде залежатиме доля нашої країни та нашого народу. Проблема є в створенні оптимального для національного розвитку будування конфігурації політичних еліт - чи отримаємо ма консолідований політичний клас, чи навпаки... Будемо вірити, що нарешті Україна подолає всі бар'єри на шляху до вдосконалення, не повторюючи страрих помилок..

 
 
Current Mood: artistic
 
 
arenka
Предлагаю вашій увазі інформацію щодо міжнародної конференції в Аннаполісі з приводу вирішення Палестинського питання.

Створення незалежної палестинської держави – головна тема конференції. Представники понад 40-ка країн мають там сформувати умови угоди для старту переговорів. Перед початком конференції Джордж Буш зустрівся з ізраїльським прем‘єр-міністром Ехудом Ольмертом та главою Палестинської автономії Махмудом Аббасом. Президент Сполучених Штатів випромінював оптимізм.
Держсекретар Сполучених Штатів Кондоліза Райс зустрілася з міністром закордонних справ Ізраїлю, потім – із представниками четвірки посередників. Крім Америки до неї належать ООН, Євросоюз та Росія. А лідер Палестинської автономії Махмуд Аббас провів переговори з лідерами Ліги арабських країн.

А на Близькому Сході не бракує противників ідеї створення незалежної Палестинської держави. Десятки тисяч ізраїльтян зібрались у Єрусалимі біля Стіни Плачу, щоби взяти участь у молитві проти конференції, яка починається в Аннаполісі.

Ізраїльська авіація минулої ночі завдала удару по сектору Гази. Жертвою нальоту став член палестинського угруповання ХАМАС.

http://ictv.ua/ukr/news_world.php?news_id=105616

Ось так висвітлено цю міжнародну подію кореспондентами ICTV. На мій погляд, малий об'єм інформації, тому важко зрозуміти дії тих чи інших політиків щодо узгодження питань конференції.

В новинах каналу 1+1 ще менше приділялося уваги цій події. В основному було наголошено на оптимізмі сторін конфлікту. Добрий знак побачили в тому, що ізраїльський міністр оборони спілкувався там із чільним палестинським посадовцем. Причина для стриманості в очікуваннях - безліч безрезультатних зустрічей і переговорів за останні півстоліття.

http://1plus1.tv/tsn_news

На 5 каналі можна було побачити вже більш зрозумілу картину щодо домовленостей, бо вказано, що ізраїльська і палестинська сторона досягли угоди по сумісному документу, який дозволяє розпочати переговори "по всіх ключових питаннях без виключення". Очікується, що кінцевим результатом переговорів стане створення повноцінної палестинської держави. Перший раунд ізраїльсько-палестинських мирних переговорів має пройти в грудні поточного року, а завершитися вони мають до кінця 2008 р. При цьому американський президент відзначив, що палестинцям для цього доведеться знищити "інфраструктуру тероризму", а ізраїльтянам - припинити розширення поселень на Західному березі р. Йордан, передає Reuters. Зі свого боку Дж.Буш пообіцяв "всіляко сприяти" укладенню палестино-ізраїльської мирної угоди в зазначені терміни.

URL джерела:РБК-Україна
http://5tv.com.ua/news/0/37385/

Але де інформація стосовно реакції палестинців, підтримуючих організацію Хамас? Де факти про незгоду опозиційно налаштованих ізраїльтан?
Одже, я можу зробити висновок, що в українських ЗМІ сутність міжнародної конференції висвітлюється далеко не повністю, а лише в цілому, деякими загальними фактами. Звісно, це можна пояснити не дуже великими можливостями українських медіа, але все ж таки рівень професійності міг би бути кращим. А закордонні ЗМІ,навпаки, надають детальну інформацію відбуваючихся подій.

Наприклад, згідно з CNN можна побачити чітко окреслені цілі конференції.Документ має намір забезпечити директиви для переговорів на таких пунктах, як наприклад поселення, графіки часу, роль міжнародного суспільства, доля Єрусалима й маркування Ізраїлю, як "Єврейська держава."

Араби й палестинці проти назви Ізраїля Єврейською державою, тому що, це запобігатиме поверненню біженців до Ізраїлю, і ярлик не в змозі продемонструвати те, що тисячі арабів проживають там.
Також, що є дуже важливим, передані заяви політиків. Буш сказав, що саміт вівторка - важлива подія, вона - просто стартовий блок для майбутніх переговорів, які, він сподівається, будуть в остаточному підсумку приводити до мирного існування пліч-о-пліч Ізраїль."Наша мета в Аннаполісі - не укласти угоду. Скоріше, це - почати переговори між ізраїльтянами й палестинцями", говорить Буш. "Наша робота - заохочувати сторони в цьому зусиллі - щоб надати їм підтримку." Питання Єрусалима також створює проблеми. Глава Палестинської автономії М. Аббас відзначив після віступу Буша, що він не буде відмовлятися від своєї заяви, що Східний Єрусалим буде названий столицею будь-якої майбутньої Палестинської держави."Я повинен захистити право наших людей, щоб бачити новий світанок", повідомив Аббас.

"Я сподіваюся, що ми збираємося починати серйозний процес переговорів між нами й палестинцями", повідомив Прем’єр-міністр Ізраїля Е.Ольмерт. "Це буде двостороннім процесом, але міжнародна підтримка дуже важлива."

Представники більш ніж 40 країн, у тому числі широкий масив Арабських націй, наприклад Сирія й Саудівська Аравія, відвідують конференцію в американській Академії Naval.


http://edition.cnn.com/2007/WORLD/meast/11/27/mideast.summit/index.html?eref=edition
(тут можна навіть подивитись відео)

Редактор BBC Джереми Боуэн відзначає, що на конференції існує ряд проблем, які можуть потопити будь-які можливості угоди, - зокрема відсутність Палестинської фракції Хамаз, що позначена терористичною організацією США, ЄС та Ізраїлем.

У секторі Газа у вівторок тисячі чоловік приєдналися до демонстрації, що протестують проти переговорів. Серед них існує думка:"Аббас - зрадник" і "Ми не визнаємо Ізраїль".

У Єрусалимі ізраїльтяни зібралися в понеділок, щоб протестувати проти конференції, з Ізраїльським опозиційним лідером Бенджамином Нэтаняху, що назвав зустріну "продовженням однобічних поступок".

Існує острах, що проблеми з Іраком, Іраном і Ліваном могли пустити під укіс будь-який мирний процес, повідомляє кореспондент Д. Боуэн.

Спостерігачі говорять , що факт проходження саміту в США й залучення для участі Саудівської Аравії та Сирії, двох Арабських держав, які не визнають Ізраїль, є критичним стосовно його можливостей для успіху.

http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/middle_east/7113419.stm

Слід відмітити, що канал euronews, на мою думку, дуже чітко та влучно вісвітлив та прокоментував всі події, пов'язані з міжнародною конференцією. Був відмічений приблизний план майбутніх дій щодо переговорів та особливості реагування двох сторін.

Проаналізував всю інформацію, треба визнати цю конференцію лише ще одним кроком до вирішення дійсно серйозної Палестинської проблеми. Дуже багато думок у сторін. Дуже велика опозиція. Прості палестинські люди зовсім не вірять в поважання їх прав та покращення життя. Знову мітинги..знову вбивства.. Але вже час змінити ситуацію!!!
Щоб бути в курсі розвитку долі Палестини, треба шукати детальну інформацію, яку, на жаль, українські ЗМІ не можуть надати з цього питання в повному обсязі. Тому доводиться звертатись до закордонних медіа, які мають більше досвіду.. Але.. Чи повністю вони об'єктивні? Важке питання.. Кожна країна переслідує власні цілі.. Тому й проблема досі існує..







 
 
Current Mood: busy
 
 
arenka
В американському місті Аннаполіс готуються до міжнародної конференції з близькосхідного врегулювання, що відбудеться 27.11.07. Вона має стати поворотним пунктом в історії ізраїльсько-палестинського конфлікту.

До Америки прибули лідери Ізраїлю, Палестини та представники ООН, ЄС і Росії. Свою участь у зібранні підтвердила Сирія. Результатом конференції в Аннаполісі має стати ізраїльсько-палестинська декларація про створення незалежної Палестинської держави.

http://ictv.ua/ukr/news_world.php?news_id=105557

Цікава інформація, я вважаю. Невже нарешті буде вирішено Палестинське питання, через яке ламали голови, боролися,страждали та гинули тисячи людей упродовж багатьох років?? Це буде важко, я думаю, адже бажання та цілі Палестини не співпадають з бажаннями Ізраїля. Може, для когось це не дуже важливо, але що це значить, в особливості, для палестинців та ізраїльтян? Замислимося на хвилинку.. Мова йдеться про незалежність!!! Про право мати свою рідну державу!! Та в той же час про відділення території для майбутньої держави. Невже це може лишатися без уваги? На мою думку, ні в якому разі! Особливо для нас, майбутніх фахівців з міжнародних відносин, вирішення Палестинського питання повинно представляти величезне зацікавлення! Від результатів міжнародної конференції в Аннаполісі залежатиме доля багатьох людей і, звісно ж, політика держав на міжнародній арені. Я гадаю, що треба вже раз і назавжди вирішити це важливе питання!!!
Будемо слідкувати за розвитком конференції, що звісно залежить від ефективної роботи ЗМІ, та робити аналіз її результатів. Я, власне, сподіваюсь отримати детальні дані, щоб реально оцінити прагнення та точки зору сторін.
 
 
Current Mood: hopeful
 
 
 
 

Advertisement

Customize